سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل پوچ

پیامک 4

    نظر

ماه رمضانه یه وقت جایی نری که پیدات نکنم . آخه دارم دنباله ?? تا گدا میگردم !!!روتو حساب کردم!!!!!

 

 یه اس ام اس Alo...sal,.,,.k...i,.,.,.c...,r..ba..,M......,p.. شرمنده این اس ام اس انتن نداد وگرنه کلی می خندیدی

 

به اندازه تمام سلولهای بدنم دوستت دارم.................................... (از طرف یک تک سلولی) شوخی کردم دیونه تو که می دونی نفس منی.................................. ( ازطرف یک مرده )

5 راه برای فراموش کردن اونی که خیلی دوستش داری:...............................................دنبال چی میگردی؟؟؟ .......میکشمت اگه بخوای فراموشم کنی!!!

می دونی چه قدر دوستت دارم ؟ به اندازه ی تارهای موی سرت ضربدر تعداد نفس هایی که تا آخر عمر می کشی ، ضربدر تمام ستاره های آسمون ضربدر صفـــــــر

 

تو بهترین , زیباترین , مهربون ترین , خوش تیپ ترین , و با شخصیت ترین دوستی که داشتی منم !